Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014

Ο "φέρελπις Νεωκόρος" και οι...άλλοι!


Γράφει ο ΚΑΝΤΗΛΑΝΑΦΤΗΣ

Εγώ, ένας πτωχός πλήν τίμιος καντηλανάφτης, στόμα έχω και μιλιά δεν έχω...Ανάβω-σβήνω τα κεριά. Αλλάζω λαδάκι, βάζω τα φυτίλια...Βλέπω, ακούω, αφουγκράζομαι...Επιτρόπους, νεωκόρους και ψαλτάδες...Διάκους, παπάδες και δεσποτάδες...Ένας καντηλανάφτης τα...
μαθαίνει όλα, μα όλα. Γιατί οι καντηλανάφτες είναι μιά "ειδική ράτσα". Καλύτεροι, λένε, από τους διάφορους "Νεωκόρους" που χάνονται απ΄το Νότο στο Βορρά και τούμπαλιν, για το...κατιτίς που λέμε! Μου είπαν, λοιπόν, ότι ένας από δαύτους του "Νεωκόρους" έχει...παραστρατήσει! Έγινε ο φόβος και ο τρόμος των "αδύναμων" κρίκων του εκκλησιαστικού γίγνεσθαι. Ταξιδεύει από δώ και από κεί, χωρίς ράσο βέβαια, για να είναι άνετος στα "πάντα όλα". Χθές, πριν ανάψω τα καντήλια για τον εσπερινό, μου έλεγε ο "παππούλης" ότι αυτός ο νεαρός φέρελπις νεωκόρος με το εφαρμοστό, ενίοτε χρωματιστό, παντελόνι έχει γίνει θέαμα στα πανηγύρια, γιατί γελάνε μαζί του και τα καμπαναριά!!! Περνάει κι ακούγονται τα γελάκια απ΄τους αρχιμανδρίτες και τους άλλους...Εγώ ο ταπεινός καντηλανάφτης έπιασα αμέσως το...υπονοούμενο του "παππούλη". Μόνο ο μικρός και πλανεμένος "Νεωκόρος" δεν το έχει καταλάβει. Που θα πάει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου